Cariere

Enterprise Concept este o companie dedicată unei misiuni. Ajutăm organizațiile să creeze și să rețină valoarea. Au trecut 13 ani de când am început să învățăm și să predăm modele de afaceri.

Am preconizat noi modalități de a ajuta și de a sprijini companiile să inoveze și să crească.

Am creat valoare. Am dezvăluit comportamente. Am creat putere.

Suntem pasionați de serviciile noastre și de misiunea noastră și suntem loiali unii altora și companiei noastre. Apreciem creativitatea, arta, simplitatea, serviciile pentru clienți extrem de prietenoase cu aceștia și dorința de a ne aduce propria contribuție în lume.

Asigurăm un potențial de creștere profesională și financiară excepțională. Suntem, prin definiție, cea mai bună echipă în care vă puteți dezvolta ca profesionist, însă cel mai important – ca om.

Credem că nu mai există B2B sau B2C. Acum abordarea se rezumă la H2H: interacțiunile interpersonale.

Dezvoltator de baze de date

Descriere Job

  • În această funcție, veți participa la dezvoltarea și implementarea unui produs complex care vizează eficientizarea proceselor de afaceri. Produsul este dedicat companiilor mari și mijlocii și va fi implementat atât la nivel național, cât și la nivel internațional.

  • Veți face parte din procesul decizional care se axează pe arhitectura și funcționalitatea produsului final.

  • Veți lucra și veți integra tehnologii de ultimă generație.

  • Aveți șansa de a înțelege procesele de afaceri ale companiilor mari, colaborând cu consultanți în management, cu experiență bogată în domeniu.

  • Veți colabora cu arhitecți software cu experiență.

  • Veți fi implicat în proiecte pentru diferite domenii.

Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Studii superioare în domeniul IT sau în domenii conexe

  • Experiență ca programator SQL – minim 3 ani

  • Proiectarea, instalarea și configurarea bazelor de date

  • Cunoștințe peste medie privind software-ul specializat pentru gestionarea bazelor de date (MS SQL, Oracle, MySQL)

  • Cunoașterea structurilor și algoritmilor de date

  • Capacitatea de a aborda în mod riguros testarea și de a o automatiza

  • Bune abilități analitice și de soluționare a problemelor

  • Capacitate ridicată de concentrare

  • Capacitate de comunicare

  • Abilitate de a lucra în echipă, precum și pe cont propriu

  • Capacitatea de a gestiona timpul în mod eficient și de a respecta termenele limită

  • Riguros, atenție la detalii

Responsabilități:

  • Întreținerea și dezvoltarea surselor/bazelor de date.

  • Raportarea și analiza datelor.

  • Colaborare cu arhitectul de soluții și implicarea directă în procesul decizional care vizează arhitectura și funcționalitățile soluțiilor dezvoltate.

  • Colaborarea cu echipa de consultanți în afaceri pentru a dezvolta cerințe funcționale.

  • Utilizarea a diverse arhitecturi software.

  • Analizarea și corectarea erorilor.

  • Optimizarea continuă a codului.

  • Documentația tehnică a soluțiilor dezvoltate.

Oferim:

  • Șansa de a face parte dintr-o echipă tânără și entuziastă.

  • Mediu de lucru profesionist, plăcut și dinamic.

  • Alocare imediată pe proiect.

  • Plan de carieră și pachet salarial atractiv..

Aflați mai multe despre tehnologie aici.

Analist de afaceri principal

Descriere Job

In this role, you will participate in the development and implementation of complex solutions aimed at streamlining business processes. The solutions are dedicated to large and medium-sized companies and will be implemented both nationally and internationally.

  • You will be part of the decision-making process that focuses on the functionalities of the final solution;
  • You will have the chance to understand the business processes of large companies, working with management consultants, with a rich experience in the field;
  • You will work in projects for various industries.

The ideal candidate must meet the following conditions:

  • Higher education – economics, IT or related fields;
  • Minimum 3 years’ experience in business and / or financial consulting provided to medium and large companies in Romania or abroad;
  • Minimum 1 year experience in project management and / or team management;
  • Good understanding of business processes, organization and functioning of a business (specialization on industry is not compulsory);
  • Advanced knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Point), experience with other tools is a plus;
  • Experience in implementing IT solutions – competent in database and programming is a significant advantage;
  • Fluent in English – knowing other languages ​​is an advantage.

Soft skills

  • Team spirit
  • Customer orientation, flexibility and adaptability;
  • Analytical, logical and problem-solving abilities;
  • Ability to learn quickly and manage time efficiently;
  • Very good communication skills, client communication experience at CXO level;
  • Perseverance and empathy, resistance to stress;
  • Commercial sense, dynamism, spirit of initiative and charisma.

Responsibilities

  • Defining and planning the purpose, budget (or its components) and the duration of projects;
  • Running analysis meetings with the customer or assisting them in identifying business requirements;
  • Elaboration of project documentation („scope of work”, functional specifications, test scenarios, user manuals, presentations and other necessary materials);
  • Assisting the technical team and the client in implementing IT solutions – consulting, testing, user training;
  • Availability of travel (maximum 30% of time) in the country and, occasionally, outside the country.

We offer:

  • Opportunity to be part of a young and enthusiastic team;
  • Flexible work schedule;
  • Attractive and dynamic work environment; exposure to the latest and most advanced technologies in BPM;
  • Developing a career in business consulting, specializing in business process optimization.

Learn more about the technology here.

Aplica aici

Dezvoltator Java Full Stack

Descriere Job

In this role, you will participate in the development and implementation of a complex product aimed at streamlining business processes. The product is dedicated to large and medium-sized companies and will be implemented both nationally and internationally. You will be part of the decision-making process that focuses on the architecture and functionality of the final product.

  • You will work and integrate state-of-the-art technologies.
  • You have the chance to understand the business processes of large companies, working with management consultants, with rich experience in the field.
  • You will work with senior software architects.
  • You will work in projects for various industries.

The ideal candidate must meet the following conditions:

  • Higher education in IT or related fields
  • Experience as a Java developer – minimum 3 years
  • Experience in HTML, CSS, JQuery, JavaScript
  • Database Knowledge
  • Knowledge of versioning tools (Git)
  • Understanding software engineering concepts
  • Knowledge of data structures and algorithms
  • Ability to rigorously approach testing and automate it
  • Good analytical and problem-solving abilities
  • High concentration ability
  • Communication ability
  • The ability to work in a team, as well as autonomous
  • Ability to manage time efficiently and meet deadlines
  • Rigorous, attention to detail

Responsibilities:

  • Concept development, development and testing of technical solutions
  • Collaboration with the solution architect and direct involvement in the decision-making process that targets the architecture and functionalities of the developed solutions
  • Collaborating with the business consultants team to develop functional requirements
  • Use of various software architectures
  • Analyzing and correcting errors
  • Continuously optimizing the code
  • Technical documentation of the developed solutions

We offer:

  • Opportunity to be part of a young and enthusiastic team
  • Professional, pleasant and dynamic work environment.
  • Immediate allocation on the project.
  • Career plan and attractive salary package.

Aplica aici

Stagiu de practică - testare și dezvoltare

Descriere Program

The Enterprise Concept internship program aims to invest over 6 months in young people who want to practice and become familiar with software development and testing.

During the internship program:

  • You will have a mentor to help you access Enterprise Concept solutions that you can analyse, develop and test; you will benefit from training sessions designed to help strengthen professional skills and technical skills;
  • You will participate in brainstorming sessions alongside our business consultants;
  • You will be provided with the logistics needed to carry out your daily work;
  • You will be able to set clear learning objectives with your mentor, who will help with feedback about your professional development during the program.

At the end of the 6 months of activity:

  • You will participate alongside the program coordinator at a synthesis meeting, in which you will present a presentation on the activity being carried out.
  • You will have an evaluation session that will give you the chance to start a career in the company.

The ideal candidate must meet the following conditions:

  • Study level – final year of college or master;
  • Studies in the field of information technology;
  • Object-oriented programming skills and Java basic;
  • Basic knowledge of design of relational databases;
  • Analytical thinking, attention to detail;
  • Creative approach to problem solving;
  • Excellent communication skills;
  • Capable of both individual and team work;
  • English – medium, spoken and written.

We offer:

  • Opportunity to be part of a young and enthusiastic team;
  • Professional, pleasant and dynamic work environment;
  • The possibility to start a career in the company at the end of the Internship program;
  • Active participation in projects;
  • Improving technical knowledge;
  • Developing communication skills;
  • Basics of business analysis.

Additional information:

  • Work schedule: from 09:00 to 14:00, Monday through Friday;
  • Place of work: Bucharest, in one of the locations of the company, depending on the project you will be allocated.

Aplica aici

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com