Consultanță și implementare tehnică

Metodologia Enterprise Concept pentru implementarea și controlul proiectelor reprezintă o combinație unică de bune practici în ceea ce privește consultanța și metodologia de implementare tehnică, pe baza experienței noastre și a proiectelor reușite.

Gradul ridicat de complexitate a proiectelor noastre a condus la crearea unui model și a unei metodologii standardizate. Pentru a respecta limitele de timp și costuri, aplicarea strictă a metodologiei este o condiție obligatorie. Metodologia se axează pe două domenii principale:

Gestionarea proiectului

Utilizăm în principal metodologia PRINCE 2, îmbunătățită cu elemente AGILE în etapa de proiectare și implementare în sensul definirii unui produs minim viabil (MVP), care susține, de asemenea, aplicarea elementelor SCRUM.

În plus, ateliere periodice pentru prezentări și validări ale rezultatelor parțiale și finale vor fi organizate cu părțile interesate cheie în fazele de proiectare și implementare.

Metodologia de implementare și rezultatele sunt descrise mai jos, în funcție de etapa proiectului:

Asistență post-implementare și gestionarea modificărilor

Pentru a aplica în mod consecvent metodologia de asistență și întreținere și pentru a avea un control în timp real asupra parametrilor intervențiilor SLA necesare pentru aplicațiile critice dezvoltate pentru domeniile sensibile (bancar, retail, producție etc.), Enterprise Concept a dezvoltat propriul instrument pentru serviciul clienți și asistență pentru clienți.

Blue Ticket (™Enterprise Concept) este o platformă brevetată concepută ca un instrument care sprijină o metodologie specifică pentru gestionarea acțiunilor post-implementare, gestionarea modificărilor și prelungirilor.

Acest sistem de asistență al Enterprise Concept este o inovație în domeniu. Pe baza proceselor de servicii pentru clienți, Blue Ticket este o aplicație web concepută pentru colectarea de solicitări ale clienților (tichete) și gestionarea tuturor comunicărilor legate de această operațiune. Două părți interacționează prin aplicație: clientul (utilizatorul) și furnizorul de soluții (asistența tehnică). Scopul său principal este acela de a permite clientului să transmită o cerere (tichet), care va fi comunicată de asistența tehnică la rezolvarea solicitării acestuia, și să distribuie feedback și rapoarte.

Pe baza unor criterii predefinite, un anumit nivel de severitate va fi alocat fiecărui tichet, iar un consultant va fi responsabil pentru asistența tehnică. Accesul la aplicație se va baza pe un sistem de utilizatori și niveluri de acces. Aplicația Blue Ticket™ trebuie să faciliteze comunicarea dintre utilizator și asistență, eliminând ambiguitatea comunicării prin standardizare. Din acest motiv, interfața este ușor de utilizat și ușor de înțeles și funcționalitățile sunt concepute astfel încât să asigure un efect maxim cu eforturi minime ale utilizatorului.

Arhitectura Blue Ticket™. Soluția este găzduită complet pe serverul Enterprise Concept, deoarece va fi accesibilă utilizatorilor de internet nonstop.

Platforma conține o serie de caracteristici care surprind etapele metodologice esențiale pentru a permite comunicarea între părți și distribuirea în mod corespunzător a sarcinilor. Aceste caracteristici sunt descrise în cele ce urmează, în funcție de tipul de utilizator care o poate accesa:

  • Preluare tichet (Client).Utilizatorul va avea un buton pentru încărcarea unui nou tichet. La apăsarea butonului, aplicația va necesita o serie de informații relevante, cum ar fi numele proiectului, (care poate fi selectat dintr-o listă de proiecte asociate cu utilizatorul), zona în care s-a întâlnit problema (posibil link), o serie de criterii bifate care vor fi utilizate pentru a determina severitatea (convenite anterior cu clientul), un câmp de comentarii pentru descrierea problemei și un câmp de încărcare a fișierelor. Deschiderea unui tichet va fi urmată de răspunsurile sau comentariile suplimentare.
  • Vizualizare tichete (Client) Utilizatorul poate vizualiza istoricul tichetelor inițiate de acesta (tichetele vor fi ordonate în funcție de dată și apoi în funcție de stare, în acea ordine). Următoarele informații vor fi afișate: numărul tichetului, data de înregistrare, severitatea, consultantul responsabil, starea.
  • Editare tichet (Consultant) Consultantul va putea răspunde la aceste tichete. Cu toate acestea, consultantul va putea modifica starea solicitării sau va putea modifica severitatea. În plus, acesta va avea un buton pentru a notifica administratorul dacă nu poate gestiona solicitarea și pentru a trimite o explicație despre acest caz.
  • Închidere tichet (Consultant) La închiderea unui tichet (starea devine „finalizat”), consultantul va completa un formular care conține următoarele informații: durata intervenției, sursa problemei, acțiunile luate pentru gestionare, scurte observații cu privire la problemă. Acest formular va fi utilizat pentru a evalua costul tichetului.
  • Notificări automate (Sistem). Utilizatorii (atât clienții cât și consultanții) vor fi notificați în mod automat cu privire la următoarele evenimente: crearea unui nou utilizator (pe adresa de e-mail nou creată a utilizatorului), alocarea unui consultant pentru tichet, primirea unui răspuns la un tichet, solicitarea de răspuns dacă timpul de așteptare este prea lung, închiderea unui tichet.
  • Alocarea automată a unui consultant și a severității (Sistem) Pe baza listei de proiecte și a algoritmului de echilibrare a sarcinii, sistemul va decide automat care consultant este responsabil pentru o anumită sarcină. Această decizie poate fi anulată de un administrator. De asemenea, severitatea unui bilet va fi atribuită unei categorii de severitate de către sistem, pe baza criteriilor selectate de client. Severitatea biletelor va fi stabilită cu ajutorul criteriului cel mai ridicat de urgență selectat de utilizator. Această decizie poate fi anulată de un consultant sau un administrator. Ambele decizii vor fi confirmate de un administrator înainte de informarea clientului.

Sunteți în căutarea unor servicii de consultanță în afaceri și de automatizare a proceselor din companie?

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com